maandag 2 april 2012

Omleiding

Afgelopen vrijdag was ik van plan geweest om met mijn ouders te gaan lunchen maar door de drukte op kantoor moest ik die dag werken. Mijn andere afspraak van de dag zou geen probleem zijn want samen met Dennis zou ik naar een nieuwe kapster gaan om onze snelle coupe bij te laten werken.

Ik verliet redelijk laat ons kantoor maar zou nog ruim op tijd zijn om Dennis op te halen. Toen ik echter de snelweg op wou rijden zag ik een bord met daarop parallel weg afgesloten. Ik kon de snelweg wel op maar dan naar Lelystad. Gelukkig was er nog een baan de goede kant uit en die nam ik dan ook vol goede moed. Het was er hel erg druk maar het reed gelukkig wel door. Tot mijn grote teleurstelling kon ik echter niet de snelweg op maar leidde dit mij naar de afgesloten plek waar zowel La place als McDonalds gevestigd zijn. Er zat niets anders op dan te draaien en weer terug te rijden maar dat duurde dusdanig lang dat ik de kapster niet meer haalde. Nu ja dan maar een nieuwe poging over vier weken bij onze nieuwe babe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten