vrijdag 27 april 2012

Aanpassing van de shoppinglist

Met nog minder dan een maand te gaan voor het vertrek naar Amerika begint de shoppinglist met enkele kleine uitbreidingen. Ten eerste met een niet uitbreiding. Het blijkt dat mijn neefje zijn vorig jaar gekregen polo's en shirts van Ralph Lauren en Tommy Hillfiger nog prima passen en er prima de luxe uitzien dus daar hoeven geen extra dingen voor op de lijst.

Uit onverwachte hoek kwam er echter toch nog een kleding aanvraag want voor mijn vader moet ik twee polo's meenemen. Het moeten twee effen exemplaren worden, een zwarte en een donkerblauwe. Dat mag geen enkel probleem zijn dus die zijn er bijgezet. Voor mijn zusje ook een onverwacht verzoek. Na de verwachte Elvis koffiemok uit Graceland wil ze ook een e-reader hebben. Ze gaat voor de witte Sony prst1 en aangezien die hier zo'n €150 kost en daar op €100 uitkomt werd die er ook bijgezet. Voor mijzelf is er ook nog een item bijgekomen, ik kan nog wel wat boxers gebruiken. Kortom een beschaafde uitbreiding van de lijst maar er is nog tijd om er meer items op te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten