zaterdag 7 april 2012

Flashback Amerikaanse staten 2001

Het kon natuurlijk niet uitblijven. Na het verbloggen van het reisverslag dat Dennis, Frank, Simon en ikzelf hadden gemaakt in 1993 had ik nog een tweede reisverslag op de plank liggen. In 2001 maakte ik namelijk mijn vierde Amerika trip met mijn goede vriend René en ook daar was een reisverslag van. Dit keer geen groepsverslag daar René een minder fanatieke schrijver was dan ik maar een volledig door mij gemaakt verslag. Eigenlijk een voorloper van mijn blog zou je kunnen zeggen.

De trip van 2001 ging door het zuidwesten van Amerika en was een rondreis die begon en eindigde in Las Vegas. We zwierven toen twee weken door het zuidwesten en dat zal ik in twee flashback's naar het blog brengen. Beide flashback's zullen een periode van ongeveer een week beslaan. De eerste zal onze reis door Nevada, Arizona, New Mexico en Texas beschrijven en is met ingang van heden terug te vinden in het jaar 2001 in het archief. De tweede, die binnenkort zal volgen zal zich in Californië en wederom Las Vegas afspelen. Als je geïnteresseerd bent maak dan de trip naar 2001 en geniet van het eerste deel van onze rondreis.

1 opmerking: