woensdag 23 november 2011

De Toyota Prius

Zoals al vermeld liep het lease contract van mijn trouwe Skoda Octavia op zijn einde en zou het nog flink wat maanden duren voor mijn mooie nieuwe Lexus geleverd zou worden. Nu zijn er meerder opties om die periode door te komen waarvan de meest gebruikte is het verlengen van het contract van je huidige lease auto tot de nieuwe arriveert.

Nu stond er in ons wagenpark een Toyota Prius te nietsen en  tijdens de proefrit die ik daar mee maakte was ik erg te spreken over de auto. Ik besloot dan ook om voor de maanden die ik moest wachten deze auto te nemen i.p.v. mijn Skoda. Het was een erg luxe uitvoering met alles er op en er aan. Van lederen bekleding via ingebouwde navigatie tot .... De sky was de limit voor de vorige eigenaar en hij had er echt alles op laten zetten wat maar mogelijk was. Inmiddels heb ik mijn Skoda aan de kant gezet en rijd ik de komende maanden in deze Prius. Ongetwijfeld volgen er blog updates als ik wat meer aan mijn, tijdelijke, nieuwe auto gewend ben.

NB: Morgen verder over de avonturen in Limburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten