vrijdag 18 november 2011

De laatste loodjes

Het is bijna tijd om afscheid te nemen van mijn trouwe Skoda Octavia. Na bijna vier jaar en meer dan 100.000 kilometer is het einde van de lease tijd aangebroken. In die tijd ben ik er meerdere keren mee op vakantie geweest. Zo hebben wij bezoekjes gebracht aan Antwerpen, diverse stukjes (Oost) Duitsland, de Baltische staten, Scandinavië en Polen. Nooit gaf hij problemen en alle kilometers zijn trouw onder de wielen doorgegaan.

De afgelopen week was het dan ook tijd voor de laatste activiteiten, een bezoekje aan de wastunnel (en het goede voornemen is om dat bij de nieuwe auto vaker te gaan doen want ik ben de afgelopen vier jaar nog geen vijf keer geweest) en de APK keuring voor zijn vierjarig bestaan. Nog een weekje en dan is het zover. Deze keer echter niet meteen een nieuwe auto want mijn Lexus heeft een levertijd van zes maanden en komt pas ergens in april volgend jaar van de lopende band rollen. Nu maar even kijken met onze lease dame wat ik ga doen om deze maanden te overbruggen (en ik heb al een ideetje!)

1 opmerking: