zaterdag 19 november 2011

Amsterdam - Zaandam - Almere - Aken

Ondanks dat het zaterdag was, was het een vroeg op staan dag voor mij en wel een heel erg vroeg op staan dag. Dit was het weekend van ons pv uitje en dit jaar stond Duitsland en Limburg op de kaart. Vertrek was om 08:00 per touring car uit Almere en daar moest ik dus met een omweg naar toe.

Mijn reisgenoot was een van mijn beste vrienden en die woont helaas in Zaandam. Nu is de route Amsterdam-Zaandam-Almere dik een uur rijden dus dat betekende dat ik om half zeven de deur uit moest om hem op te halen. Als ik niet via Zaandam had gemoeten was dat een half uur minder. De wekker werd dus op zes uur gezet, een uurtje eerder dan ik op een werkdag gewend ben. Dat alles zodat we om 8 uur in de touring car zouden zitten die ons naar de eerste halte zou brengen: Aken.

1 opmerking:

  1. Gezellig in de touring car, polonaise lopen en aan het eind moet je een timeshare optie nemen op een mooi huis in Burma!!!

    BeantwoordenVerwijderen