dinsdag 8 november 2011

Google maps 3D

Toen ik dit weekend mijn trip naar Groot Kievitsdal in Baarn moest maken keek ik van te voren even op Google maps om te zien hoe lang de reis zou duren. vooral omdat ik een kleine omweg via Hilversum moest maken om daar een collega met zijn vriendin op te pikken.

Zoals ik gewend ben tikte ik de locatie van zowel de tussenstop als de eindbestemming in en drukte op de befaamde knop route berekenen. En, geen verrassingen hier, Google maps deed netjes zijn en berekende de route voor mij. Tot mijn oog op een klein knopje viel met als tekst 3D> erop. Uiteraard klikte ik daar op en de kaart veranderde in een 3D aanzicht en een bolletje vertrok vanuit mijn vertrekpunt en maakte netjes de reis naar de eindbestemming. Er was pas een klein deel van de route echt 3D, veel van de gebouwen en velden langs de route waren nog twee dimensionaal maar ik was erg onder de indruk. Het ziet er nu al erg gelikt uit en ik ben zeer benieuwd wat hier verder gaat gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten