donderdag 3 november 2011

Afscheidsreceptie

Een flink aantal van onze medewerkers zit in de buurt van de pensioen gerechtigde leeftijd dus ook maandag was er weer een afscheidsreceptie. Uiteraard het bekende gebeuren met speeches, hapjes en drankjes (en ja wat er op de afbeelding stond was uiteraard aanwezig, geen Nederlandse receptie zonder blokjes kaas & worst).

De collega die vertrok kende ik wel maar had ik weinig mee samengewerkt maar uiteraard liet ik mijn neus zien op de receptie. Na het officiële gedeelte was het tijd om met de mensen te praten. Op een gegeven ogenblik ging het over reistijden e.d. en je hoorde van mensen die anderhalf uur of meer onderweg waren of die om zes uur opstonden om maar voor de file op het werk cq. thuis te zijn. Ik vertelde dus vrolijk dat ik probleemloos tussen huis en werk pendelde omdat de files de andere kant op stonden maar dat had ik dus niet moeten doen. Toen ik naar huis reed stond de ring flink klem en kwam ik een stuk later thuis dan ik gewend was. Wijze les voor de volgende keer, niet meer opscheppen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten