zondag 13 november 2011

Waroeng Adji

Zondag avond besloot ik eens eten te gaan halen bij toko Waroeng Adji. Een vriendin had de tent al aangeraden en ook mijn goede vriend Dennis was er onlangs geweest en gaf de tent ook een aanbeveling. Ik haalde wel vaker Indonesisch maar dan bij Asian delight. Deze toko heeft echter normale winkel uren en is voor mij dus alleen op de zaterdag nuttig. Waroeng Adji is echter en op zondag en ´s avonds open dus komt voor mij prima uit. De ligging is ook goed te doen, slechts enkele deuren naast mijn favoriete Thaise restaurant Suvarnaphum.

Ik kwam zondag tegen vijf uur binnen en zag een rijk gevulde toonbank met allerlei heerlijkheden (rendang, smoor, boontjes in sambal etc. etc.) Ik bestelde het e.e.a. nam daar bruine bami bij en stond met 5 minuten weer op straat om de weg naar huis weer in te slaan. Het smaakte allemaal even prima dus ik heb er weer een adresje bij. Waroeng Adji zal echter Suvarnaphum niet van de troon stoten als mijn nummer een restaurant in west dus het merendeel van de tochten die kant zullen toch richting Thai en niet richting Indonesiër gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten