dinsdag 6 september 2011

Proefritten 4

De tweede dag voor het proefrijden was aangebroken. Deze keer stonden er twee auto's op het programma van dezelfde fabriek. Ik stapte om half een in de auto om mijn collega in Kortenhoef op te halen maar moest een stukje omrijden daar de kortste route afgezet was t.b.v. het NK paling roken (nee ik houd je niet voor de gek hier is echt een NK voor). Vervolgens stapte mijn collega in voor het ritje naar Hilversum waar dealer Toonen gevestigd was.

Na wat korte plichtplegingen stapten we in de gereed staande Prius voor onze eerste proefrit. Na slechts enkele minuten achter het stuur was ik al zeer te spreken over de auto. Uitstekend rijcomfort, heerlijke stoelen met voldoende ruimte voor zowel chauffeur en bijrijder als passagiers achterin en een ruime achterbak. Het interieur viel ook niets over te klagen met o.a. een ingebouwd navigatie systeem, een camera bij het achteruit rijden en aansluitingen voor iPhone en iPod. Ik was zeer te spreken over de Prius en het is een goede optie als nieuwe auto. De enige vraag die overblijft is of het een Business of een Dynamic Business editie moet gaan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten