zaterdag 25 januari 2014

Playlist

Een willekeurige spotify playlist
Vorig jaar hebben wij voor de Texas vakantie een gezamenlijke Spotify playlist aangemaakt met nummers die over Texas en de steden die wij bezochten aangemaakt. We vonden het alle drie erg leuk en het is best wel een forse lijst geworden die van Elvis Presley tot AC/DC liep. Ik speel hem nog steeds regelmatig af en denk dan weer terug aan de leuke dingen die we in Texas hebben gedaan.

Ik ben niet de enige die het erg leuk vindt want ik vond een bericht in mijn Spotify inbox van Dennis dat hij begonnen was aan een playlist voor onze komende vakantie. De eerste zes nummers stonden klaar waaronder wederom een nummer van Elbis en uiteraard ontbraken de blues brothers en Frank Sinatra niet. Ik heb er al meteen twee nummers aan toegevoegd en ook Simon zal zich vast niet ombetuigd laten. Kortom mij benieuwen wat er allemaal op de Windy Twins playlist terecht gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten