maandag 20 januari 2014

De burger bar

Het logo van de burgerbar
Na het verlaten van de posthoornkerk was het tijd om al die whisky te gaan dempen met wat voedsel. Aangezien hoogstaand culinair niet echt meer een optie was stelde ik voor om een bezoekje te brengen aan de burgerbar waar ik vorig jaar al een keer was geweest, Twee van de vijf whiskyproevers vonden dit een goed idee en aangezien de andere twee whiskyproevers terug naar huis moesten was er dus een 100% score voor een bezoek aan de burgerbar.

Na een korte wandeling namen we eerst afscheid van degenen die terug naar huis gingen en liepen daarna het laatste stukje naar de burgerbar. De andere twee gingen voor de Schotse koe met kaas toppings en frietjes erbij. Aangezien ik de Schot de vorige keer gehad had besloot ik deze keer tot de Japanner met uien en Jalapeno's als toppings.  Frietjes erbij hoefde niet voor mij. Daarbij drie biertjes en de bestelling was gedaan. Na ons vlaggetje en bier mee naar tafel genomen te hebben was het even wachten maar de burgers arriveerden erg snel. Net als de vorige keer was het een prima maaltijd en voor een vlotte maaltijd zonder poespas zal de burgerbar erg hoog op mijn lijstje staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten