woensdag 15 januari 2014

KFC

Het logo van de KFC
Ik werk nauw samen met twee collega's die nooit in onze kantine eten maar altijd buiten de deur gaan eten of eten halen bij de Albert Heijn aan de overkant. Een enkele keer ga ik met ze mee en dar draait dan bijna altijd uit op een bezoek aan bakker Bart. Gisteren loste ik echter een belofte in die ik eerder had gemaakt, nl een bezoek aan de KFC (Kentucky Fried Chicken), volgens hun een topper en ook mijn goede vriend Simon is fan van deze keten.

Als eerste werd de website bezocht alwaar de kortingsbonnen werden uitgeprint en vervolgens vertrokken we naar Almere stad waar de toko gevestigd is. Bij het binnenrijden van de parkeergarage had ik wat problemen om mijn creditcard uit de automaat te halen maar dat werd door een van mijn collega's opgelost. De zaak bleek naast de bioscoop te ziitten in een echte Amerikaanse foodcourt setting. Alle bekende zaken waren er te vinden. Mijn collega's gingen beiden voor de kipkluifjes met friet maar ik ben van de Hooters de variant zonder bot gewend en ging dus voor de burger. Wat zal ik er van zeggen, het was niet slecht maar dit zal waarschijnlijk mijn eerste en laatste bezoek aan de KFC zijn geweest, ik kon geen redenen vinden om terug te komen. Op deze locatie ga ik echter wel degelijk terugkomen want vanaf ons tafeltje zagen wij aan de overkant van de straat een Subway en daar doe je mij dus wel een heel groot plezier mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten