donderdag 9 januari 2014

Kascontrole

Een gefingeerde boekhouding.
Zo vlak na de jaarwisseling is het weer mijn beurt om een bijdrage aan onze VVE te leveren en wel in de vorm van het controleren van de boeken van onze beheerder. Het is iets dat ik al vanaf het moment dat ik hier woon doe alleen de samenstelling van de kascommissie veranderd elke keer. De ene reden omdat iemand er geen zin meer in heeft, de andere keer omdat die persoon zijn of haar appartement heeft verkocht. De laatste drie jaar is de kascommissie echter stabiel en doe ik dat samen met twee medebewoonsters.

Woensdagavond was het weer zover en om half acht begaf ik mij een verdieping hoger want de afspraak was bij mijn bovenbuurvrouw. Normaliter zijn wij met zijn drieën maar onze laatste deelnemer was helaas verhinderd dus we moesten het werk gezamenlijk doen. Na alle jaren was het echter eern aardig routine klusje geworden en na zo´n twee uur intensief werken waren wij door alle stukken heen. Nu nog onze vragen (twee stuks) aan de beheerde stellen en onze plicht voor get afgelopen boekjaar zit er weer op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten