dinsdag 28 januari 2014

Jaarvergadering

Onze VVE heet vlag en wimpel
Enige tijd geleden schreef ik een stukje over mijn activiteiten in de cascomissie van onze VVE en dan weet je dat het binnen een paar weken tijd is voor de jaarlijkse vergadering. Zo begaf ik mij maandagavond dan naar de uitweg, de hervormde kerk die vlak bij ons appartementen complex ligt en waar tegenwoordig de jaarvergaderingen plaatsvinden.

De vergadering verliep lekker vlot en een kwartier voor het einde waren we al klaar om nog een drankje te nemen en weer een jaar VVE af te sluiten. Voor die tijd had ik echter nog een vraagje aan de afgevaardigde van onze complex beheerder. Mijn meterkast deur (die ligt buiten mijn woning) klemde heel erg en was flink beschadigd, waarschijnlijk door de meteropnemer van de NUON maar bewijs dat maar eens. De meterkast bleek echter onder de verantwoording van de VVE te vallen dus krijg ik van de week een belletje van een timmerman om een afspraak te maken om de boel te herstellen en komt daarna een schilder de boel bijwerken. Dat scheelt mijn zwager weer want om nou te zeggen dat ik een klusser ben is de waarheid wel heel veel geweld aan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten