woensdag 8 januari 2014

Timesquare

Een screenshot van de app
Het is al weer een behoorlijke tijd geleden dat ik een stukje over een nieuwe app heb geplaatst omdat ik de laatste erg weinig nieuwe apps heb gedownload die een blijvertje waren. Meestal waren ze binnen twee of drie dagen alweer van mijn iPhone verdwenen. Nu is er eindelijk weer een app uitgekomen die, in ieder geval voorlopig, een blijvertje is op mijn iPhone.

We hebben het hier over timesquare, een Nederlandse app die via een blokkenschema een overzicht presenteer van wat de Nederlands muziekpodia bieden aan optredens. Het gaat dan niet alleen om de grote podia zoals Ahoy en de Heineken Music Hall maar ook om kleinere podia zoals de Melkweg en Paradiso. Zo'n beetje alle poppodia van Nederland zijn beschikbaar en je kunt zelf instellen van welke podia je de gegevens wilt zien. Ik heb nu een makkelijk overzicht van alles wat er optreed in Amsterdam en kan dus afscheid nemen van de losse apps voor de diverse podia. Ik denk dat timesquare een blijvertje gaat worden voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten