maandag 6 januari 2014

Taxi

Zo voelde ik me dus
De eerste vrijdag van 2014 was een bijna exacte kopie van de eerste vrijdag van 2013. Wederom ging mijn nichtje vier dagen weg naar Oost Europa en wederom vloog zij met Ryan air vanaf Eindhoven airport. En wederom bood ik aan om hun naar Eindhoven te brengen indien ze op een schappelijke tijd vlogen. Eigenlijk was de bestemming het enige verschil met vorig jaar want dit jaar gaat zij naar Krakow in Polen. Welnu 's ochtends om half tien stond ik in Amstelveen voor de deur en bracht de dames in een uurtje naar Eindhoven alwaar ik afscheid van ze nam en de auto weer de weg naar de stal liet zien.

We zijn nu een paar dagen verder en de eerste foto's zijn al op Instagram verschenen. Het ziet er goed uit en de dames hebben zo te zien alle lol van de wereld. Ik ben benieuwd naar de verhalen als ze weer terug zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten