maandag 27 januari 2014

Plux

Het icoon van plux
Een tijdje geleden liep ik te klagen over het te grote aantal pasjes dat zich zo langzamerhand in mijn portemonnee had verzameld. Mijn goede vriend Dennis raadde mij toen de net nieuwe app pasnl aan maar de app was niet helemaal wat ik er van gehoopt had en deze bleef dus ongebruikt op mijn iPhone staan. Inmiddels is er een nieuwe app verschenen met de name plux die hetzelfde doet als pasnl. Namelijk al je pasjes opslaan op je telefoon zetten en vervolgens kun je via je telefoon de pasjes laten inscannen bij de deelnemende winkel ketens.

De belangrijkste ketens doen al meer dus mijn airmiles pas en ah bonus kaart stonden er al meteen op maar er is ook plek voor mijn Nesprresso kaart en kaarten die ik nog niet heb zoals de bijenkorf, Douglas, Gall & Gall, en heel veel anderen. Voor de toekomst belooft het bedrijf dat je ook aanbiedingen via de app gaat krijgen. Dat gekoppeld aan het mooiere uiterlijk en het gemak van pasjes scannen betekent dat pasnl van mijn telefoon verdwijnt en vervangen wordt door plux,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten