zondag 26 januari 2014

Avondsessie

De toko
Afgelopen maandag was het weer tijd voor een uitgebreide sessie op het werk. Samen met een collega deed ik een evaluatie van het SEPA project waar ik vorig jaar bij betrokken was geweest. De sessie zou 's avonds plaatsvinden en uiteraard moest er dan ook eten besteld worden. Aangezien mijn primaire keuze, Pulcinella op maandag gesloten is en ik geen trek had in Chinees besloot ik uit te wijken naar Thai go.

Nu had ik daar afgelopen zomer ook al een keer eten besteld en dat was toen een behoorlijke chaos geworden aangezien de meeste mensen niet wisten hoe wat ze besteld hadden er uit zag. Aangezien we met twintig man waren voorzag ik wederom een chaos dus had ik aan onze secretaresse gevraagd of ze het restaurant de nummers van het eten op de verpakking wilde laten zetten. Een uitstekend plan als ik het zelf mag zeggen maar het stierf in schoonheid want er stonden geen nummers op de verpakking. En je verwacht het niet maar de chaos was wederom enorm. Niet iedereen kreeg wat hij of zij besteld had maar men deed niet al te moeilijk en at wat men voorgezet kreeg. De sessie verliep overigens voorspoedig maar ik denk dat dit de laatste keer was dat ik bij Thai go besteld heb want naast de chaos is het eten minder dan ik van bijna elk ander Thais restaurant gewend ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten