zaterdag 6 april 2013

Zonnebril

Tijdens de Amerika vakantie van vorig jaar was mijn zonnebril gesneuveld en ik had nog steeds geen fatsoenlijke nieuwe aangeschaft. Aangezien de Amerika vakantie van dit jaar alweer voor de deur staat was het de hoogste tijd om daar wat aan te doen. Zo ging ik dan ook naar George de Jong, al sinds jaar en dag mijn favoriete opticien om een nieuwe zonnebril uit te zoeken.

Na flink wat passen viel mijn keus tenslotte op een mooi model van Tag Heuer. Daarna was het uiteraard tijd voor een oogmeting want ik heb tenslotte glazen op sterkte nodig. Het bleek dat mijn vorige meting van 2007 was dus ik heb een stuk langer met mijn vorige zonnebril gedaan dan ik gedacht had. Mijn ogen bleken in de tussentijd er iets op vooruit gegaan te zijn dus ik kon het met iets minder sterke glazen af. Nog twee weken wachten en dan is de bril klaar en kan ik de zonnige wereld weer met een frisse blik inkijken.

1 opmerking:

  1. Nu nog een mooie TH klok voor Rene in Texas kopen en hij is helemaal het mannetje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen