dinsdag 23 april 2013

M&M's

Gepersonaliseerde M&M's
Er was een meeting op mijn werk van een van de teams waar ik ook een bijdrage aan lever om een terugblik op de resultaten van het eerste kwartaal te houden. Normaliter wordt op dat soort gelegenheden altijd een doos met gebak neergezet om gezamenlijk het succes te vieren maar deze keer werd dat anders gedaan. De manager van het team zit redelijk in de snoep wereld (zijn vrouw werkte voor de Mars fabrieken, zo had ik via hem onder andere kennis gemaakt met de limited edition Twix).

Voor deze bijeenkomst had hij dan ook een aantal zakjes met M&M's besteld maar dan met een eigen opdruk op de chocolaatjes. Toen ik hem vroeg hoe hij dat voor elkaar had gekregen vertelde hij me dat het al een tijdje mogelijk is om M&M's met eigen teksten en zelf met foto's te krijgen. Hiertoe was er een speciale website in het leven geroepen. Op deze website kies je eerst de kleur(en) van jouw M&M's om vervolgens tekst of een foto of een afbeelding te kiezen die op de M&M moet komen. Als laatste kies je de verpakking van kleine zakjes, via cadeau verpakkingen naar bulk hoeveelheden en hoeveel je er van wilt hebben. Na betaling worden de M&M's binnen de twee weken bezorgd en kun je iedereen verrassen met jouw M&M's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten