donderdag 4 april 2013

Nieuwe Nespresso smaak

De linizio: cups en tube
Sinds ik mijn Nespresso heb zijn er continu nieuwe smaken verschenen met, bij mij, meer en minder succes. Zo was ik niet erg te spreken over mijn eerste set aan variations terwijl ik mijn tweede serie al een stuk beter kon pruimen. Al deze nieuwe smaken hadden één overeenkomst, ze waren tijdelijk.

Onlangs werd er wederom een nieuwe smaak aangeboden, de Linizio, deze was op twee gebieden uniek voor mij. Ten eerste was het een permanente smaak (en werd een van de andere permanente smaken hiervoor uitgefaseerd en ten tweede was het een lungo en geen espresso. (Voor de n iet Nespresso drinkers onder ons, een lungo is een "normale" kop koffie en niet een kleine espresso. Uiteraard werd deze door mij besteld en geproefd (zeker niet slecht maar ook geen topper) maar bij het openen kon ik me toch niet weerhouden van de gedachte dat deze koffie met name vanuit de marketing kwam en niet uit de smaak beleving. De kleur van deze Nespresso is namelijk oranje en welke gebeurtenis gaan wij eind april vieren.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten