dinsdag 16 april 2013

Toyota Aygo

De binnenkant van de Aygo
Maandag moest mijn auto weg voor een grote beurt en in tegenstelling tot de kleine beurt die hij had gehad zou dit de hele dag gaan duren. Aangezien de lease contracten overal steeds soberder worden had ik geen recht op vervangend vervoer en ik zei bij het maken van de afspraak dat ik wel wat met een collega zou regelen die mij dan bij de dealer kwam ophalen en weer terug zou brengen.

Bij de vorige beurt was ik al zeer te spreken geweest over deze Toyota dealer en ook nu werd ik wederom blij verrast. Bij het maken van de afspraak zei de medewerker dat hij wel wat zou regelen. Ik kreeg dan ook een van de occasions mee die bij de dealer stond toen ik mijn eigen wagen daar inleverde. Nu was het weliswaar de kleinste auto die Toyota in het assortiment heeft, de Aygo, maar aangezien mijn werk op nog geen zes kilometer van de dealer ligt was dat best wel te doen. Wat wel opviel tijdens het ritje was dat ik aardig gewend was aan de luxe van mijn eigen auto, ik miste heel veel dingen en de Aygo was ook veel luidruchtiger. Maar toch wederom complimenten voor Toyota Zonneveld want over de service valt helemaal niets te klagen, allen maar complimenten te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten