maandag 8 april 2013

Pronto Italia

De auto van Pronto Italia
Zaterdag in de namiddag kreeg ik een berichtje van een vriendin of ik wat speciaals te doen had. Op mijn ontkennende antwoord vroeg zij of ik zin had om bij haar langs te komen. Aangezien het al behoorlijk laat in de middag was betekende dat ook meteen inclusief eten en ik vroeg dan ook of ik iets mee moest nemen. Zij antwoordde dat dat niet nodig was en dat zij wel iets Italiaans zou regelen bij haar uit de buurt vandaan.

Toen ik even voor zessen arriveerde had ik al een idee wat dat zou zijn want er stond een auto van Pronto Italia voor de deur van haar flat. Ik passeerde de bezorger zelfs bij het betreden van de entree van de flat. Toen ik binnenkwam werd ik hartelijk door haar begroet en even later was ze druk bezig om de maaltijd naar binnen te brengen. We begonnen met een combi schotel van brood met kruidenboter, vitello tonato, salade caprese en carpaccio, daarbij een mooie rode wijn (cabernet sauvignon) en het was genieten geblazen. Daarna kwamen drie soorten pasta (penne, lasagna en tortellini) en lamskoteletjes met spaghetti. Uiteraard zal het niemand vreemd in de oren klinken dat niet alles opging maar dat lag niet aan de kwaliteit maar aan de hoeveelheid. De rest van de avond brachten we gezellig keuvelend op de bank door en het was ruim na elven dat ik huiswaarts keerde. Altijd leuk zo een onverwachte avond met een goede vriendin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten