woensdag 10 april 2013

100K

100.000
(Voor diegenen die niet in de sales wereld of in de wereld van het grote geld leven daar wordt niet over duizendjes gepraat maar over K's dus de titel van dit stukje had ook 100.000 kunnen zijn).

Afgelopen weekeind is er een toch wel heugelijke mijlpaal in de geschiedenis van mijn blog gebeurd. De 100.000 pageviews (dat betekent dat er meer dan 100.000 keer een stukje van mij gelezen is) zijn gepasseerd. Nu vier ik mijn mijlpalen op het blog wel altijd en de laatste was het passeren van de 50.000 pageviews waarbij ik mijn verbazing uitsprak over hoe vaak er wel iets gelezen wordt. Maar bij 100.000 sta ik toch echt wel even paf. Ik kan dan ook alleen maar mijn trouwe bezoekers en lezers hartelijk bedanken voor het zo vaak bezoeken van mijn weblog. Deze post is voor jullie!

4 opmerkingen: