woensdag 24 april 2013

Spy mouse

De vakanties staan weer voor de deur en dan is het ook weer tijd om te zorgen dat er iets te spelen staat op mijn iPhone voor de verloren minuutjes. Ik was inmiddels door zowel Crooked house als Star Wars Pit droids heen en alhoewel Angry Birds ook op mijn iPhone staat ben ik daar lang niet altijd voor in de stemming.

Gelukkig heb ik een redelijke collectie van games voor mijn iPhone op voorraad (ik download vaak dingen die als speciale aanbieding voor een dag of een week gratis zijn). In die collectie bevond zich ook Spy Mouse en daar ook Crooked house over muizen ging besloot ik Spy mouse een kans te geven. Het blijkt een leuke puzzel game te zijn waarbij je een muis stukjes kaas moet laten pakken en onderwijl katten moet ontwijken. Het is een simpel spelletje, het speelt lekker vlot en er zit genoeg uitdaging om het leuk te maken. Kortom voor de komende vakanties heb ik weer een spelletje bij me voor die momenten dat je even niets anders wilt doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten