zondag 31 augustus 2014

Guardians of the galaxy

De film poster
Na de maaltijd liepen we het korte stukje naar Pathé de munt waar we kaartjes hadden voor de laatste superhelden film van Marvel. Onze timing was perfect want terwijl wij gingen zitten gingen de lichten uit en begon de voorstelling in zaal 10, een van de kleinere zaaltjes van de bioscoop.

Ik was benieuwd want de reviews waren erg goed maar de film had een komische ondertoon en ik vroeg me af wat dat zou brengen. Naar al gauw bleek hoefde ik me geen zorgen te maken want de film was erg goed en de komische momenten dusdanig leuk dat ik, en de andere bezoekers, regelmatig in een luid lachen uitbarsten. Voeg daaraan toe een grote line up van klassieke Marvel ruimtehelden en schurken en ik had een top avond. Op naar de tweede film want the return of the Guardians werd bij de aftiteling gemeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten