vrijdag 15 augustus 2014

Schiphol taxi

De juggle juice bar
Maandag kwam mijn nichtje terug van haar vakantie van een maand uit Thailand en omdat mijn zusje nog op vakantie was ging ik haar ophalen van Schiphol. Ik was netjes op tijd aanwezig en besloot eerst een drankje te nemen in de Juggle juice bar voordat ik mij in de rij met wachtenden zou storten. Al gauw kwam er een erg dronken Engelsman naast mij zitten aangetrokken door mijn Australisch rugby shirt. Gelukkig landde het toestel van mijn nichtje snel en kon ik ontsnappen aan de dronkenlap om meteen voor de tweede maal aangehouden te worden.

Met mijn naam als vraag werd ik door een volkomen onbekende toegesproken. Na bevestigend geantwoord te hebben bleek het de zoon (vroeger het zoontje van) van buren van mijn odeurs te zijn die zijn eigen zoon kwam ophalen. Na kort bijpraten, waarbij bleek dat wij vlak bij elkaar in de buurt woonden namen wij afscheid en ontmoette ik de moeder van de vriendin van mijn nichtje om samen op de aankomst van de meiden te wachten. Dat duurde niet al te lang en al gauw verwelkomde ik mijn nichtje die best wel moe was na een maand Thailand en een lange thuisreis. Ik bracht haar dan ook naar het huis van mijn zusje terwijl zij van alles vertelde over haar vakantie. We deden samen boodschappen zodat zij in ieder geval het een en ander in huis had en tegen half elf wenste ik haar een goede nachtrust en nam afscheid van haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten