zondag 24 augustus 2014

Bekende Nederlander

Michale Mols bij het Nederlands elftal
Vrijdag was ik samen met Dennis voor ons maandelijkse beauty afspraak bij onze kapster Shirley. Normaliter niet echt een blog onderwerp maar op een gegeven ogenblik kwam er nog iemand binnen waarvan ik dacht, die gozer ken ik. Het kwartje viel echter niet maar Dennis was scherper dan ik want via Whatsapp kwam de vraag binnen is dat Michael Mols niet. En inderdaad het was de ex-voetballer die onder andere voor Feijenoord, Glasgow Rangers en het Nederlands elftal gespeeld heeft. Zo zag ik dan voor de tweede keer van dichtbij een (ex)topsporter want een aantal jaren geleden was ik de bokser Raymond Joval in de wachtkamer van mijn tandarts tegengekomen. Mij benieuwen welke sport de volgende wordt en of dat wederom zal zijn bij iets dat met lichaamsverzorging te maken heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten