vrijdag 1 augustus 2014

Verjaardagsfeest

Een van de twee hoofdactiviteiten
De zaterdagavond was nog niet voorbij want als volgende stond er een Aziatische verjaardag op het programma. De hoofdactiviteiten van een dergelijk feest bestaan uit eten en karaoke en dus werd het feest gehouden in restaurant Mallika. De tafels werden in een lange rij opgesteld en al gauw kwamen er schalen met voedsel op tafel. Uiteenlopend van gefrituurde zaken als loempiaatjes en visballetjes via noodlesoep en salades naar warme gerechten. Ik proefde overal wat van want ik had uiteraard al gegeten maar de rest van het gezelschap liet zich alles goed smaken. Daarna werd de karaoke apparatuur aangezet en werd er gezongen dat het een lieve lust had. Ik zong, zonder microfoon, wat mee bij I will survive van Gloria Gaynor en er werd meteen een microfoon mijn richting uitgeschoven, die ik vriendelijk lachend aan mij voorbij liet gaan. Tegen één uur was het feest nog in volle gang maar ik besloot om terug naar huis te gaan en nam afscheid van de feestgangers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten