maandag 1 september 2014

Klant&kaart

Met zo'n aanbieding kun je geen nee zeggen
Ik heb mijn collectie pasjes wederom met één uitgebreid. En deze keer was het geen gratis kaart zoals bv. de bonuskaart van Albert Heijn maar een kaart die mij tien euro kostte.

Na het boodschappen doen besloot ik nog even binnen te stappen bij de naast Albert Heijn gelegen Gall & Gall (beide zijn onderdeel van hetzelfde concern dus ze liggen vaak naast elkaar om een fles whisky te kopen. Mijn oog viel toen op het bordje om de klant&kaart aan te schaffen voor €10. Deze bood standaard 10% korting op wijn en whisky en daarnaast waren er regelmatig acties. Zo was er nu de welkomstactie dat je een fles The Singleton whisky met €11 korting kon kopen. Een snelle berekening leverde op dat ik de prijs van de kaart er dus meteen uit had en ik twijfelde dan ook geen seconde om hem aan te schaffen. Volgende week zijn de wilde wijndagen van Gall & Gall waar je 25% korting krijgt op de wijnen maar als kaarthouder krijg je 50% op speciaal geselecteerde wijnen. En daar zit een mooie sauvignon blanc bij dus volgende week gaan we daar een paar flesjes van inslaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten