zaterdag 23 augustus 2014

Verjaardag

Lekker, mosselen
Donderdagavond had ik een verjaardag na mijn werk in Almere. Omdat het niet echt handig was om eerst naar Amsterdam te rijden, daar te eten en dan weer terug te rijden naar Almere was ik samen met een vriendin uitgenodigd om vroeg te komen en mee te eten. Tegen half zes arriveerden we ook ter plekke en werden hartelijk welkom geheten. na het overhandigen van de cadeaus schoven we aan, aan de lange tafel en kregen een lekker wijntje en waren er diverse voorgerechten zoals mini loempia's, soep en een curry. Allemaal erg smakelijk maar bij het hoofdgerecht ging ik er goed voor zitten want dat waren mosselen in witte wijn bereid. Daarnaast was er nog een schaal verse octopus die van de BBQ kwam en het was genieten geblazen.

Later op de avond arriveerden de andere gasten en het was een erg gezellig feestje, dusdanig gezellig dat ik pas diep in de nacht weer naar Amsterdam vertrok. Aangezien ik die vrijdag echter vrij was had dat geen enkele consequentie, ik kon de volgende dag gewoon lekker uitslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten