zaterdag 16 augustus 2014

Pocahondas

De eigenaresse van Pocahondas
De volgende dag begaf ik mij wederom naar mijn nichtje want Gijs moest opgehaald worden. Gijs is de kat van mijn zusje en aangezien iedereen op vakantie was, was Gijs ondergebracht in dierenhotel Pocahondas in Abbenes. We besloten dat te combineren met een lunch met opa en oma in het huis van mijn zusje in Amstelveen want die waren ook erg benieuwd hoe het mijn nichtje vergaan was op haar vakantie.

Zo zaten we dus om één uur aan tafel voor een heerlijke lunch met verse jus d'orange, paling, zalm, verse vleeswaren, melk, water, croissants, eieren en lekkere kaasjes. Iedereen liet het eten zich goed smaken maar mijn nichtje was nog erg moe van de lange terugreis dus al te veel vakantieverhalen kwamen er nog niet uit, die moesten op een volgende keer wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten