donderdag 7 augustus 2014

The winter soldier

De film poster
De meeste superheldenfilms zie ik in de bioscoop maar Captain America 2 The winter soldier was tussen de mazen van het net door geglipt, terwijl ik deze heel graag wilde zien omdat hij op een van de betere verhalen gebaseerd was en ik de eerste film ook heel erg goed vond.

Eindelijk kon je de film dan downloaden en ik was er als de kippen bij. en zodra ik tijd kon vrijmaken ging ik er dan ook goed voor zitten. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een top film vond die gebaseerd bleek te zijn op niet alleen het Captain America verhaal van Ed Brubaker maar ook op een oudere SHIELD comic. Uiteraard liggen een aantal van de plot twists er duimen dik bovenop maar ik vond dat totaal niet irritant.Ik ga hier helemaal niets verklappen over het verhaal maar als je van superheldenfilms houdt heb ik maar een advies, ga zo snel mogelijk kijken.

1 opmerking: