maandag 18 augustus 2014

Diner

Kip met kerry
Na de lunch van dinsdag met mijn ouders en mijn nichtje zouden we donderdag gezamenlijk gaan dineren bij mijn ouders. Toen ik rond vijf uur aankwam was alleen mijn vader er want mijn moeder wilde al een tijdje een smartphone hebben en was met mijn nichtje naar de mediamarkt gegaan. Zij kwamen echter zonder telefoon weer thuis want mijn moeder was nogal overweldigd door alles wat er te koop is. We spraken dan ook af om de volgende keer rustig via het internet te shoppen.

Daarna was het tijd voor de maaltijd en die startte met een klassieker, de parmaham met meloen, altijd lekker en ook deze keer heerlijk fris. Als hoofdgerecht stond er kip met kerrie en mandarijntjes op het menu met daarbij rijst met mais en doperwtjes. Twee frisse salades, komkommer met azijn en suiker en een salade van tomaten met uiten, erbij maakten er een niet te versmaden hapje van. Een heerlijke maaltijd en goed gezelschap, war kan een mens zich meer wensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten