vrijdag 22 augustus 2014

Travelbird

Het logo
Tijdens mijn lunch bij de burgermeester kreeg ik gezelschap van een internationale groep van vrij jonge mensen. Er waren Zweden, Finnen, Duitsers en nog het e.e.a. en ik raakte met mijn buurman in gesprek. Het bleek dat zij allemaal voor Travelbird werkten, een jong bedrijf in de vakantiemarkt dat heel erg hard groeide. Hij was erg enthousiast over het bedrijf en gaf een aantal mooie voorbeelden van de aanbiedingen die zij hadden.

Uiteraard besloot ik een blik op de site te werpen vanwege de enthousiasmerende verhalen en ze hadden inderdaad leuke aanbiedingen voor hotels, stedentrips, pretparkbezoek en nog veel meer. Na een snel onderzoek zeg ik dat hun hotelaanbiedingen in ieder geval een stuk goedkoper waren dan booking,com, ondanks het feit dat zij wel boekingskosten in rekening brengen. Daarnaast zag ik dat ze ook een app hebben en deze heb ik dan ook meteen op mijn telefoon gezet. Bij volgende trips ga ik eerst een blik bij travelbird nemen voordat ik een hotel via booking.com ga boeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten