dinsdag 5 augustus 2014

Glasvezel

Het logo van mijn provider
Ik kreeg een brief van xs4all waarin aangekondigd werd dat de prijzen omlaag gingen en de abonnementen verbeterd werden. Welnu beide was waar alleen dat van die prijsverlaging ging ik niet echt rijk van worden. Mijn kosten gingen namelijk van €40,67 per maand terug naar €40 per maand, inderdaad goedkoper maar om nu te zeggen dat ik echt geld bespaar. Het tweede nieuwtje was echter heel erg goed want de prijs van glasvezel werd gelijk getrokken aan die van ADSL. Ik nam dan ook direct contact op met xs4all om te vragen of ik naar glas overgezet kon worden. Kennelijk was reggefiber nog niet klaar want glas kon nog niet geleverd worden bij mij alhoewel de kabel al wel in mijn meterkast ligt. Nog even wachten dus voor het zover is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten