maandag 25 augustus 2014

Brasserie DenK revisited

De dorade
Tijdens het stappen op zaterdag kwam ik een vriend tegen die twee vriendinnen uit Hongkong op bezoek had. We zaten gezellig te praten en besloten om op zondag gezamenlijk te gaan lunchen bij brasserie denk in Santpoort. Op zondag pikte ik de dames op in Amsterdam en reed naar Santpoort alwaar we mijn vriend in de tuin van het landgoed troffen want het weer was, eindelijk, weer eens erg goed te doen.

Helaas bleek de lunch alleen binnen geserveerd te worden dus verlieten we de tuin en namen plaats in de brasserie. Na het bestuderen van de kaart besloot ik tot kalf en tonijn vooraf en dorade als hoofdgerecht en aangezien ik gisteren voldoende alcohol had gehad tot bruisend water als begeleiding. Net zoals de vorige keer dat ik hier had gegeten was het eten prima, de ambiance perfect maar de bediening liet weer menige steek vallen. Een ober die langskomt om te vragen of we een of twee gangen hadden gehad tot nu toe noem ik niet echt bij de tijd. Maar ondanks die foutjes van de bediening heb ik wederom erg goed gegeten en in erg goed gezelschap dus de kans dat ik terugkom is zeker aanwezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten