zaterdag 9 augustus 2014

De burgermeester

Het interieur van de zaak
Na een uurtje gelopen te hebben was het tijd voor de lunch en aangezien de pop-up store van de thrillgrill helaas niet meer bestond viel de keuze op de burgermeester. Mijn eerste keuze, de Spaanse lamsburger, lukte niet want de chorizo was op. Ook mijn nummer twee viel af want van de maandburger waren niet alle ingrediënten meer aanwezig. Ik besloot daarom tot de normale lamsburger en kreeg er gratis kaas bij aangeboden als goedmakertje. Nu vond ik dat een mindere combinatie dus ik sloeg, de overigens erg klantvriendelijk aanbieding, af. Ik nam buiten in het zonnetje plaats en werd al gauw voorzien van een heerlijk burger op een lekker bruin broodje. Totaal niet te vergelijken met de standaard hamburger van de snackbar om de hoek.Ik genoot van zowel het zonnetje als de burger met het flesje spa blauw erbij. Een uitmuntende lunch al zeg ik het zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten