zondag 3 augustus 2014

Niet naar Zweden

Stockholm
Mijn goede vriend Dennis zou met zijn vrouw een stedentrip maken naar Stockholm Maar vanwege een verbouwing kon zij niet meegaan. Hij vroeg mij dus of ik tijd en zin had en aangezien ik beiden had besloten we dan ook om te gaan.

Helaas werd er een kink in de kabel gegooid want het bleek onmogelijk om het ticket van de vlucht om te zetten op een andere naam. Waar zowel ik als Dennis verwacht hadden dat je voor een kleine bijbetaling het ticket gewoon kon overzetten blijkt in de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappijen (in dit geval KLM) te staan dat je een ticket op naam gekocht hebt en dat je dit niet kan wijzigen. Een tripje naar Stockholm zit er dus niet in maar gelukkig heb ik de stad in 2010 al bezocht op mijn trip naar de Baltische staten. Het blijft echter te gek voor woorden dat je een ticket niet kunt laten overzetten naar een andere persoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten