zondag 10 augustus 2014

Verjaardag

Staand de jarige
Donderdag was met recht restaurantdag te noemen want na de lunch en het diner begon de avond ook in een restaurant en wel Thaicoon. Een vriendin van een goede kennis vierde namelijk haar verjaardag en ik was ook uitgenodigd. De start was om tien uur en bij binnenkomst bleek er een aantal tafels gedekt klaar te staan in het restaurant. Ik telde vlotjes het aantal couverts en kwam al gauw op veertig man uit en dat bleek aardig te kloppen.Toen zo'n beetje iedereen er was kwamen er schalen met eten op tafel, salades, vis, saté, loempia's, vlees etc. etc. Ik proefde overal wat van want ik zat nog aardig vol van het diner maar anderen lieten het zich goed smaken.

Na middernacht vertrok het merendeel van het gezelschap naar het nabijgelegen feestcafé 1e rang en werd er flink doorgefeest tot in de kleine uurtjes. Tegen een uur of twee besloten ik en een aantal anderen dat het inmiddels genoeg was geweest en namen afscheid van de jarige die met enkele andere kompanen nog geen enkele zin had om het feestje te beëindigen.  Zodoende lag ik tenslotte rond drie uur in bed na een erg drukke maar erg gezellige donderdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten