maandag 4 augustus 2014

BBQ

Er werd niet alleen vlees gegeten
Een week geleden was de BBQ bij mijn ouders afgeblazen vanwege de weersvoorspelling maar wat in het vat zit verzuurt niet en zo verscheen ik vrijdagmiddag bij mijn ouders om eens lekker ouderwets te genieten. Het was schitterend weer en de kooltjes stonden al in de hens toen ik aan de vrolijk gedekte tafel ging zitten.

Er kwam brood, boter, salades, sausjes en wijn op tafel en al gauw ging de eerste gang op de BBQ. Die eerste gang bestond uit mooie aluminiumfolie pakjes met daarin zalm, kruiden en groenten. Als niet vis liefhebster sloeg mijn moeder deze ronde over maar ik liet me de zalm des te beter smaken. Overheerlijk. Daarna kwamen er nog biefstuk spiesjes, lamskoteletjes en spare ribs voorbij, allemaal van topkwaliteit en allemaal overheerlijk. Daarna kon ik echter geen pap meer zeggen en werd de maaltijd dan ook beëindigd met een kopje koffie. Lekker weer, goed gezelschap en lekker eten en drinken, meer kan een mens zich niet wensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten