woensdag 9 juli 2014

Warmtemeter

Dit is de bewuste meter
Op een mei had ik een brief van Nuon gehad met daarin de mededeling dat er iets aan mijn warmtemeter ging gebeuren in de nabije toekomst. Eind juni kreeg ik vervolgens een brief van Feenstra dat zij op 8 juli langs zouden komen om de batterij van mijn warmtemeter te vervangen. Uiteraard was het tijdstip niet al te nauwkeurig want de monteur zou tussen 08:00 en 12:30 langskomen.

Gelukkig kan ik, indien noodzakelijk ook thuis werken dus was het geen probleem om de afspraak na te komen.De monteur bleek al om half negen op de stoep te staan en binnen het kwartier had hij de batterij van mijn warmtemeter vervangen door een nieuwe.In de meterkast zag ik echter ook dat mijn glasvezelmodem die in februari was geïnstalleerd nog steeds niet doorverbonden was, Reggefiber zou hier een vervolgafspraak voor maken maar heeft dat nooit gedaan. Ik ga er maar eens een belletje aan wagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten