woensdag 23 juli 2014

Rabobank

Het logo van de Rabobank
Normaliter gaan stukjes met deze titel over mijn privé bestaan maar deze keer is dit werkgerelateerd. het afgelopen jaar heb ik een flinke bijdrage geleverd in het SEPA traject van mijn werk en heb zodoende ook veel met de diverse banken te maken gehad. Als enige bank had de Rabobank een evaluatie traject gepland en zo vertrok ik dan ook naar het gebouw van de bank in hartje Utrecht voor de evaluatie.

Parkeren ging prima in de garage onder het pand (anders kun je het echt wel schudden in deze buurt) en al gauw zat ik in de vergaderzaal en maakte kennis met mensen van de bank die ik al via de telefoon kende en andere software leveranciers. Uiteraard was er een goodie, een pen annex stempel annex stylus van het Duitse bedrijf Heri. Daarna was het tijd voor kennismaking en evaluatie en die verliep in een goede sfeer. Zowel de bank als de software leveranciers staken er wat van op en er gaat zeker een vervolg aan gegeven worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten