woensdag 16 juli 2014

Kornuit

het bijbehorende viltje
Al geruime tijd is er een nieuwe biersoort van Grolsch verkrijgbaar (en nee ik bedoel niet Radler) en ik had daar nog steeds geen slok van geproefd. Toen alle bieren van Grolsch met 50% korting in de bonus waren bij Albert Heijn nam ik eindelijk een flesje mee om hem eens te proberen.
Gisteren was het dan zo ver en schonk ik een glas kornuit in om dit nieuwe bier te beoordelen. Het blijkt een fris (minder bitter bier) te zijn dan de normale pils van Grolsch. Het is absoluut niet vies maar gaat ook niet op mijn lijstje komen om vaker te drinken. Als ik iets fris van Grolsch wil drinken dan staat een weizen toch een stuk hoger op mijn verlanglijstje.

En ook een update over mijn bericht van gisteren. Mijn autodier heeft de wasstraat toch overleefd want vandaag zag ik hem weer vrolijk zijn web weven. Die laat zich niet op de kop zitten door een waterhoos!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten