dinsdag 8 juli 2014

De warme bakker

Zo ken ik het broodje döner kebab
Het was weer eens tijd om buiten de kantine te gaan lunchen en mijn collega's wilden erg graag naar de Surinaamse snackbar gaan. Aangezien de visboer daar naast ligt vond ik dat prima want terwijl zij aan de vette hap gingen kon ik lekker aan een broodje haring en gerookte zalm gaan. Bij aankomst bleek de snackbar echter voor een verbouwing gesloten te zijn en was het dus even paniek in de tent.

Na kort overleg besloten mijn collega's tot de warme bakker (een ooit bakkerij die was overgenomen en veranderd in een döner kebab tent) om een box met daarin döner,sla, frites en saus te scoren terwijl ik naar de visboer ging voor mijn broodjes. Ik haalde dan ook mijn broodjes bij de visboer en kwam gezellig bij mijn collega´s op het terrasje van de warme bakker zitten. We genoten allemaal van ons voedsel alhoewel iedereen uiteraard voorkeur had voor zijn keuze, maar dat maakt het ook erg prettig om een hapje in het dorp te gaan eten, de keuzes zijn erg ruim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten