zondag 13 juli 2014

Jumbo

Het logo van de Jumbo
Tijdens mijn vakantie in Amerika was de plaatselijke C1000, mijn dichtstbijzijnde supermarkt, omgebouwd naar een Jumbo. Nu is mijn vaste supermarkt de Albert Heijn dus het duurde een tijdje voor ik mijn eerste bezoek aan de Jumbo bracht. Welnu gisteren was dan de eerste keer en ik moet zeggen dat ik flink wat verbeteringen zie t.o.v. zijn voorganger. Zo is de winkel flink wat groter geworden en biedt veel meer artikelen dan de oude C1000, verder vind ik hem overzichtelijker en biedt hij ook een ruimer assortiment in het wat luxere segment. ook de openingstijden zijn verruimd, de winkel is doordeweeks open tot 22:00 en op zon- en geestdagen tot 21:00. Het is duidelijk een vooruitgang maar het zal de Albert Heijn niet gaan vervangen als mijn favoriete supermarkt. Maar ja elke verbetering is goed dus ik ben blij met de metamorfose van C1000 naar Jumbo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten