maandag 28 juli 2014

Dawn of the planet of the apes

De filmposter
Voor het tweede gedeelte van de avond gingen wij naar ons vertrouwde adresje, cineworld in Beverwijk voor het tweede deel in de rermake van de planet of the apes serie. Ik betaalde met mijn onlangs gekregen nationale bioscoopbon. Aangezien het nog vroeg was namen we eerst nog een biertje (Jopen hoppen) in de foyer op de derde verdieping alvorens we de zaal betraden.
cineworld.

De film viel wat tegen, waar ik de eerste erg goed vond had ik bij dit vervolg meer het idee naar een natuurfilm van National Geographic te kijken. Na de pauze werd het wat beter maar ik kon mijn suspension of disbelieve niet ver genoeg opkrikken om serieus te kijken naar aan chimpansee die, als Arnold Schwarzenegger in zijn beste dagen, op een paard rijdend met in elke hand een machinepistool ten aanval trekt. Daarnaast het beruchte open einde om je naar deel drie te laten gaan, waar men nu al aan begonnen is.maakte het niet tot mijn film.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten