maandag 14 juli 2014

Idioten

De a9 rond Amsterdam
Zondag in de namiddag reed ik terug naar huis en ik had voor de A9 gekozen. Op het laatste stukje splitst deze zich in de A4 (links) en de A9 (rechts). Heel even zijn er dan vier banen en ik reed netjes op de derde baan naar huis toe. Tot mijn grote verbijstering zag ik opeens twee mannen met een matras in hun handen vrolijk naast de vangrail lopen. Honderd meter verder stond er ook nog een auto met boedelbak stil op de vierde baan.

Kennelijk waren de mannen aan het verhuizen en waren ze het een en ander verloren uit hun boedelbak en gingen ze dat vrolijk weer oprapen. Gelukkig waren er geen ongelukken gebeurd maar je bent wel een malloot van wereldklasse als je je auto midden op de snelweg stil zet en vrolijk over diezelfde snelweg gaat wandelen met een matras. Dit soort lui verdient het dan ook niet om een rijbewijs te hebben naar mijn bescheiden mening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten