woensdag 2 juli 2014

Uitsmijter ham

Een prima uitsmijter
Zoals vaker gememoreerd eet ik regelmatig niet in de bedrijfskantine maar eet dan een hapje bij een tentje in de buurt. Zo zouden we maandag ook een bezoekje brengen aan de happy 2 wok want ik had trek in mijn favoriete soep, de sun lat. Bij het restaurant aangekomen bleek dit echter dicht te zijn maar gelukkig zijn wij niet voor een gat te vangen. Er is namelijk een tweede adres waar je deze soep kunt krijgen, snackbar parkwijk.

We reden dus een stukje verder en gelukkig was deze wel open. Helaas bleek echter alleen het snackbar gedeelte open te zijn en was de Chinese keuken gesloten. Enigszins vertwijfeld keken we elkaar aan maar besloten alsnog hier te blijven want de eigenaresse gaf aan naast de vette kledder ook een uitsmijter te kunnen regelen. Zo zat ik even later aan een prima uitsmijter ham. Van mijn twee collega's ging er een voor de uitsmijter ham/kaas en de andere voor een broodje hamburger en een broodje warm vlees met satésaus. Alles smaakte prima maar we hebben hier wel van geleerd dat maandag niet de juiste dag is als we Chinees willen eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten